Håll ut

Usch skolan tar verkligen på krafterna. Idag t.ex. började jag till och med bråka med en lärare på grund av att hon bara kritiserar vårt projekt arbete hela tiden. Vi blev precis klara med det igår och idag skulle vi börja tänka ut hur vi ville redovisa det. Då kommer hon och kritiserar det med, det var fan droppen. Sen blev jag precis klar med mitt pm nyss till nationella. Det ska in senast imorrn förmiddag, snacka om att vara ute i sista sekunden med allting. Men jag har lyckats få in praktik papprena i alla fall och APU uppgiften. Men vi får bara mer och  mer vi ska göra hela tiden. Men det är inte långt kvar nu, det är bara hålla ut. Har typ bara två månader kvar i skolan nu. Jag längtar hur mycket som helst efter att få stå där och få betygen i handen och mössan på huvudet.

Bara för att jag behövde peppa mig själv lite innan ja skulle hem och plugga (för jag visste att annars skulle jag inte hitta någon motivation till pluggandet) så tog jag med mig Jonas ner på stan och köpte mig ett par skor!
Visst är dem snygga?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0