Påsk

Halva mitt påsklov spenderade jag med att göra klart min praktik på Carlings. Börjar fundera på om det var ett misstag. Jag kanske skulle vart ledig hela lovet istället. För jag är så jäkla skol trött just nu. Får hoppas det känns mer värt det sen. Tror jag kommer tycka det på fredag med när jag får vara ledig. Då är det nog värt det.

Har fått en massa godis den här påsken! Helt sjukt haha. Det va jäkligt länge sen jag hade såhär mycket godis. Jag och Jonas har fått två stora påsk ägg att dela på, sen fick vi en hel burk godis var av Jonas föräldrar och sen fick jag ett stort ägg av Jonas plus en T-shirt. Tack gubben <3

Igår var vi hos min mormor och morfar och käkade lite påsk mat och träffa lite släktingar till mig jag inte träffat på länge, det var mysigt.

Nu sitter jag och Jonas vid varsin dator och har tråkigt. Jag borde verkligen plugga men jag orkar inte. I alla fall. GLAD PÅSK!




Kommentarer
Postat av: Jonas

Glad Påsk underbaraste. <3

2009-04-12 @ 18:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0