Puppy love

Jag, Jonas och Nilkas drog till södertälje idag och hämtade upp den sötaste krabat jag sett på länge! Vi måste bara komma på något shysst namn åt honom. Kom gärna med förslag ^^
Jag blir hundvakt hela första helgen hehe så nån får ju gärna komma över och hålla mig och lillen lite sällskap. Nu ligger jag i sängen med katten och ska strax sova, kommer bli svårt att sova utan Jonas. Vi har ju sovit ihop nästan varje dag i tre veckor nu. Usch börjar kl 8 i morgon, kommer inte orka upp känns det som hehe, go natt!




Kommentarer
Postat av: Jonas

De var lite klurigt o sova utan dig men han varken kissade eller bajsade inne på hela natten :D

2009-04-23 @ 08:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0