Mellandagsrea

Jag var ner på stan idag med Jonas för att kolla om jag kunde byta min ring ja fick i julklapp mot en ett halvt nummer mindre eftersom jag har typ salta pinnar storlek på mina fingrar. Men det fanns såklart inte, jag kan ha den ja fick när ja är varm men inte när ja är kall då rammlar den nästan av men men jag lär mig väl. Har alltid velat ha en ring man kan ha sådär varje dag. Får äta upp mig lite så jag kan ha den hehe. Vi skulle även minska ner Jonas armband som han fick av mig i julklapp för det var lite stort. Såklart gjorde de inte sånt på den butiken det var köpt, men vi gick till skomakaren alldeles brevid som fixade det för 60kr.

Gick och kikade lite grann på rean men de tar ju bara fram skit på rean som de vill bli av med och jag brukar inte direkt hitta något på rean. Det jag hittade i år var ett par leggins på Gina Tricot som var för små upptäckte jag när jag kom hem. De var märkta på två ställen på olika sätt. Det gör inte så mycket för det var bytes rätt även på rean på Gina i 8 dagar. Hittade även en grå och svart randig vanlig tröja. Favoriterna som blev inhandlat idag var ett par röda snygga pumps på Bianco. Bara älskar Bianco! Har kollat på dem länge för de har en sån härlig röd färg (tyvärr inte riktigt samma fina färg på bilden) och nu kostade de bara 300 kr. Halva priset, då var jag ju bara tvungen att ha dem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0