Bara det roliga kvar nu

Nu har jag fått mitt sista prov överstökat. Det känns så otroligt skönt.Nu har jag bara några få saker som måste lämnas in så är jag klar. De här sista veckorna kommer det vara ganska mycket att göra men jag tror det mest bara kommer bli roligt, speciellt med alla förberedelser inför studenten.

Vi ska  träna inför utklädnads showen, göra klart dräkterna, fixa lakanet och sätta upp det, utföra showen och hoppas på att vi vinner hehe. Vi ska på statsorienterig, klä vagnen och förbereda med mera. Vi har 3 veckor på oss, vi borde hinna. Fast det vore ju lite lättare om folk var lite mer positiva och ställde upp på saker.

På fredag ska ja på Elba hoppas på en rolig kväll. Sen har ja biljett till maskerad festen också men vi får se hur ja känner för att gå på den. Sen har jag ju självklart biljett till stora student festen på Blue moon bar. Kändes nice att man fick en drink biljett också med den. 

Nej nu ska jag nog sova så jag orkar hinna med alla bestyr jag har i morgon. Go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0