Malmö

Japp så är det, jag sitter hemma hos min bror och hans fru nere i Malmö. Det är hur glassigt väder som helst, lite blåsigt bara. Fick se och mysa med lilla Rebecka bara 2 månader gammal (mys) sen fick ja ju träffa Danoa igen hehe den lille bus ungen. Självklart är det härligt att bara få träffa bror och Martina med. Fem timmars tåg resa tog det hit, men det gick ganska fort endå. Jag sov mesta delen av vägen hehe. 

Imorrn ska vi nog ut och shoppa lite, ska kolla om jag kan hitta någon studentklänning och så ska jag och Danoa ut och leka i någon lekpark eller så hehe. Mer vet jag inte riktigt. Nu ikväll ska vi bara ta det lugnt och mysa lite, åker hem på onsdag igen. 

Hoppas på några mysiga dagar här nere men jag saknar min Jonas med, sen Kelly och Disel såklart. Puss på alla!



Kommentarer
Postat av: Jonas

Då får du mannekänga för mig när du kommer hem om du shoppar nå :P Imorn är de onsdag o då kommer du hem :D Hoppas ni får de massa mys. Puss

2009-05-12 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0