Sista rycket

Ja, jag gör sista rycket nu. Jag har mitt sista prov någonsin i morgon. Kan knappt fatta att det är sant. Det är i väving, känns kanske lite onödigt att ha prov i något sådant men vet du hur man sätter upp en väv eller? Nej just det. Nej du kan inte googla det för du kommer endå inte förstå hur man gör om du inte vet hur det går till i praktiken. Ha! Jag vann.

Hoffmaestro gör det lite skönare att läsa och hans musik får mig att slappna av. Stressen har avtagit lite med bara ett prov kvar men sen kom jag ju på att vi har utklädnads showen redan nästa vecka och min kostym är inte klar, trodde vi typ hade en månad kvar. Men så ja kommer väl få stanna kvar i skolan den här veckan vajre dag eller nått. Min klänning är inte heller klar och jag har inte ens börjat väva på den sista saken jag ska göra. Usch nu blev det stressigt igen. En dag i taget!



Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag vet hur man gör för o väva, men vet inte hur man gör för o sätta upp den iofs :P



U can do it baby. Sista ruschen nu sen är de över.



Puss

2009-05-26 @ 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0