Hår!

Det är hår överallt! Jag tror jag blir galen hehe. Blev ju inte bättre av att ja trimma Disel nyss heller, men ja tänkte att det gjorde ju inte så mkt nu när det endå är fullt med hår överallt. Önskar ju att man kunde älska att dammsuga så det inte blev så mkt hår men nu är det ju så att jag blir skit förbannad bara ja ser dammsugaren. Fråga mig inte varför men jag bara hatar att dammsuga, tråkigaste sysslan i världen. Funderar på att åka med katten till vetrinären också så de får söva henne och raka henne en gång eftersom hon hatar att bli borstad. Vilket innebär att hon blir jätte tovig och hårar mer än nödvändigt då ja inte får borsta av det som rammlar av. Det kittlar stört mkt i min hals, känns som jag har en hel stor hårboll i halsen.

Just ja, har ju börjat käka naturläkemedel som heter Hårform som ska stärka hår och naglar. Jag måste säga att jag verkligen tycker att det fungerar. Innan så lossa jag nästan lika mycket hår som katten men nu är det mer normalt. Trodde nästan jag skulle bli flintis ett tag hehe. Nej då men blev lite rädd att ja lossa så mycket. Det är inte lika slitet längre heller och jag har inte ens klippt mig hehe. Det finns på naturapotek som te.x. life.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0