Kort krångel

I fredags så tänkte jag att jag skulle börja köpa några julklappar eftersom annars kommer alla mina pengar vara slut hehe. Jag han bara köpa en julklapp och jag ska berätta varför: Stog i kassan och skulle betala men då sa kassörskan att det inte gick och att det var nått fel. Jag tänkte att det var ju konstigt och bad henne prova igen och det gjorde hon men inte funka det bättre då heller. Jonas fick betala julklappen så länge för jag visste inte alls hur jag skulle göra. 

Tänkte att ja men nu när ja är skyldig Jonas pengar så kan ju han ta mitt kort och tanka för. Han stoppa i kortet och slog koden men får upp ett fel medelande, inte nog med det utan det står att kortet är spärrat också. Tänkte att ja men då får jag väl ringa banken då och kolla med dem vad som är fel och tänkte inte på att det var helg. Fick vänta till idag med att ringa och då sa killen i telefon jag pratade med att han skulle ringa upp efter att han kollat med sina kollegor vad som var fel. Väntade i två timmar men ingen ringde tillbaka, tyckte att det var konstigt så jag ringde igen. Själklart hade ingen hört talas om att jag ringt tidigare på dan. Fick i alla fall hjälp av en trevlig tjej som sa att jag skulle testa lite grejer så får vi se om det funkar nu igen. Fick hennes namn och så också så jag kunde ringa igen ifall det inte skulle fungera.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0