Makeover?

Jag är så sjukt sugen på att göra om mitt hår. Det är så tråkigt och livlöst nu, bara hänger som en golvmopp på huvet. Hade tänkt mig att jag vill färga mitt hår lite ljusare än det är nu och i en mer vitare ton. Tycker det är lite för gult nu. Funderar även på om jag ska göra ett par mörka slingor på var sida som jag hade förut, jag gillade dem men kanske räcker med att bara göra en på ena sidan den här gången. Vill även klippa mig för allt är nästan jämn långt nu och ja vill ha det uppklippt så man kan fluffa upp det lite. Är bara rädd för att klippa mig för ja sparar och sparar för att få mycket längre hår. Aja vi får väl se när jag har råd att gå till en frisör först och främst. Men när jag har det ska jag göra om det så ?



Kommentarer
Postat av: Allo

Låter bra!

2009-11-17 @ 21:50:24
Postat av: Sara

Hehe okejrå

2009-11-18 @ 00:14:27
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0