Serier

Jag kollade inte så mycket på serier förr men nu kollar jag nästan bara på serier. Tänkte visa några serier jag tycker om.

När jag börja kolla på serier började jag såklart med en typisk tjej klassiker "Sex and the City"





Efter den började jag kolla på "Heroes"





Sen såg jag och Jonas första säsongen av Lost men gjorde en paus och kollade på "True blood" som är hur bra som helst!





Återupptog "Lost" som jag inte tycker var så jätte bra men funka att kolla på





Nu har vi börjat kolla på en ny serie som heter "Vampire diaries" har bara sett första avsnittet så vi får se om den är nå bra men har hört att den ska vara bra.





Är det någon som har tips på en annan bra serie är det bara skriva!




Kommentarer
Postat av: Sam

Vampire diaries är ju baserade på böcker jag har läst och de var bra, men blir så rastlös när inget händer :p

2009-11-19 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0