Film

Jag har ett en del film de senaste dagarna så jag tänkte dela med mig om lite tankar om de filmer som jag sett tillsammans med Jonas.

Först ut har vi "Jennifers body" med Megan Fox det är en thriller/skräck film. Vet inte vad jag skulle tycka om den riktigt. Den kändes lite B ibland men hade sina läskiga scener. Den handlar i alla fall om ett par tjejer med helt olika social status som är bästa vänner men den ena tjejen råkar ut för en sak men om jag inte vill avslöja för då berättar jag typ hela filmen hehe.




Sen har vi sett "Zombieland" som är en skräck komedi. Helt okej, kan man absolut kolla på om man inte har något bättre för sig. Finns flera riktigt roliga scener. Den handlar om som så många zombie filmer om att hela världen har råkat ut för ett sånt zombie virus. Man får följa en kille som har klarat sig undan det här och på vägen genom USA träffar han på ett flertal märkliga karaktärer.



Vi har sett en film som heter "My sister´s keeper" som är en drama film. Väldigt bra och otroligt gripande. Den handlar om en tjej som stämmer sina föräldrar för att hon vill bestämma själv över sin kropp. Hon har fått donera till sin syster som har leukemi sedan hon var fem månader. Den här filmen rekomenderar jag starkt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0