Födelsedagar

Igår var jag och firade både min morfar och bror som fyllde år. Dem firades hemma hos mormor och morfar. Där bjöds det på mat och tårta, gott! Lilla mormor är så duktig så. Åh, morfar va så söt också hehe. Han fick en dator av Crille i present och han blev så glad att han börja gråta hehe. Var många som kom förbi en sväng jag inte sett på länge, det var roligt. T.ex. min andra bror Tobbe och hans tjej Sara, de hade även lilla bebisen Neo med sig. Jag tycker inte om barn i vanglia fall hehe men det verkar som att när det är mina bröders barn är det dem bästa ungarna som finns. Hur som helst, ett stort grattis till bästa morfar och min kära bror!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0