Hårform

Jag äter ett naturläkemedel som kallas Hårform, vet har skrivit om det förr. Men nu är jag så irriterad för Life har inte haft dem på flera månader nu. Det är tydligen något ämne i tabletterna som är sällsynt eller vad hon sa så de har lite problem att få tag i det. Därför finns det inga i butik just nu och det tycker inte jag är nå kul alls för mitt hår mår inte alls bra när jag slutar med dem. Det börjar bara rasa av och blir tunt som det alltid vart förut.

Visst det finns ett annat som kallas Hårkontroll men det är mycket dyrare... hm.. kanske får slösa lite pengar på sånt till mig själv då. Men det är inte så lätt när man inte ens vet om det kommer in nå pengar den här månaden. Gaah... Nån som har nå tips på några andra liknande tabletter?





Kommentarer
Postat av: elenor

åh, jag o erika pratade om dom där idag! vad kostar dom? skulle ju vara kul att testa, du får hojta till när dom har fått in dom i butik igen :)

2011-04-22 @ 23:42:53
URL: http://ohnoo.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe jaha! Ehm dem kostar 135 eller liknande om jag inte minns helt tokigt. Men som sagt det finns ju liknande "hårkontroll" som är precis samma sak nästan hehe ifall ni inte vill vänta :) Tycker definitivt ni ska prova, dem funkar jätte bra för mig :)

2011-04-23 @ 07:50:26
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0