IKEA update

Så då har man vart på nya IKEA. Först åkte jag och mamma till systemet hehe, så man är lite förberedd på morgondagen. Där träffa vi också på Rebecca min barndoms vän, det var roligt! Var ett tag sen sist nu. Inte lätt att ses så ofta när man bor i olika städer. Sen svängde vi in på Djurmagasinet faktiskt hehe kom på det när ja såg det att fan stackars katten har ju nästan ingen mat kvar hehe. Dyrt som fan med hennes mat, aja vad gör jag inte för mitt lilla äckel. 

Vi gick i allafall in på IKEA gick runt å strosa lite. Hitta väl en del saker man är lite sugen på men ekonomin är ju inte direkt i topp just nu så det får vänta. Det ska vara nordens största IKEA va? Eller har jag fattat fel? Tycker nämligen inte att det var så jätte stort endå. Eller ja klart det var stort men trodde det skulle vara mer extremt. Vi gjorde iallafall en paus hehe och käkade lite i resturangen. Kotlett med bea och pommes, mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0