Shopping

Var ju som sagt på stan med Carro en sväng idag. Va runt å kika på lite kläder och annat. Fick med mig lite ögonfransfärg hem, tänkte att det kan vara bra eftersom man kanske inte vill sminka sig så mycket nu när det är så fint väder utan få lite egen färg istället hehe. Fick även med mig den där ansiktstvättsgrejen från Garnier med mig hem, ni vet den med massa små piggar? Ska testa om den är bra tänkte jag, vill så gärna hitta något som funkar för min hud. Hehe blev även de här jäkla hårkontroll, håret bara rasar av just nu så hade inget val. De fortsätter bara flytta fram leveranstiden på dem andra hela tiden. 

Men på klädfronten var det sämre. Alltså jag har inte handlat kläder ordentligt på flera månader, men nu när jag går runt i butiker hittar jag verkligen ingenting jag tycker om. Jätte konstigt, iallafall för mig hehehe. Har alltid varit sån som hittar minst en sak i varje affär. Gillar nog inte riktigt den här bohem-stilen som är inne just nu. Kan ju vara något sånt, men tycker endå jag borde kunna hitta nånting. Är ju sugen på en lång svart klänning. Men nu har dem väl slutat med det när jag kommit på att man kanske skulle ha en sån. Hmm, det är inte lätt när det är svårt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0