The tourist

En action film med Johnny Depp och Angelina Jolie. Jag säger bara mh mh mh Johnny, sjukt snygg i den här filmen! Perfekta lockar, lagom mycket skägg och sådär charmig som bara han kan. Ögonorgasm! Ah just ja, ska prata lite om filmen också inte bara min älskling. Brukar inte va så förtjust i action men den här gillar jag. Den är lite tjej-vänlig hehe. Den har en liten twist också som jag gillar, ah bra film. Haha men sen skulle ja kunna se den flera gånger bara för att få dräggla lite! Hon är faktiskt också rätt tjusig i filmen så det finns mycket fint att kolla på. Blir dessutom bara mer sugen på att åka till Venedig för det är jätte mycket fina bilder under filmen för den utpelar sig nämligen just där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0