Utgång

Jag var så jäkla arg här ett tag för jag tyckte alla va så jäkla lama igår haha. Många som inte orkade gå ut för de va ut på fredan. Jag jobbade ju så jag höll mig hemma då. Men tillslut så mötte jag upp söta Erika och gick hem till Elle, mötte även upp Carro på vägen. Helt fantastiskt, minns typ inte sist hon och jag var ut hehe. Erika och Elle blev kvar hos Elle ett tag medan jag och Carro började knata ner mot stan och mötte upp lite annat folk. Hamnade på Pluto. Usch, hahaha verkligen helt sjukt vad jag inte trivs där. Men jag var inte ensam om det iallafall hehe men jag och Carro trotsade våra "obehag" och gick och ägde dansgolvet istället!




Shorts, engentillverkade av gamla Gina Tricot jeans. Linne - organisk bommul fån Gina Tricot. Orangea naglar med lack från H&M. Converse.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0