Anabola hare

Var precis ut med Disel på sista promenaden. Det är ganska mysigt såhär när det är sensommar att gå en liten promenad i mörkret under stjärnorna. Man får se mycket spännande. Bara på den lilla biten vi gick nu så hann jag se en skitstor hare och en liten igelkott som sprang runt garagen. Måste ha varit en kottbebis för jag tyckte den såg så liten ut. Eller så blev det så för haren jag såg innan var så jäkla stor.

Det finns faktiskt en hel del harar runt i kring i Västerås på alla små gräsplättar. Men dem som är just här utanför mig måste knapra något extra. Dem är verkligen skit stora! Sett harar på lite andra ställen som sagt men dem är så stora som man tror att en hare är så att säga men demsom är här är monster. Den jag såg nu ikväll var större än Disel haha. Nästan dubbelt så stor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0