Fredag

Idag är det fredag, sitter här med lite hårfärg i huvet för att få bort min gamla fula utväxt. Samtiidigt som jag käkar en liten räksallad. Ville verkligen inte gå upp ur sängen i morse. Ville bara ligga kvar tills det var dags att åka och jobba. Det är super fint väder ute idag igen, skulle bara vilja ligga ute i solen. Få lite färg och mysa. Men måste verkligen jobba nu dem sista två veckorna så man kan få alla dem sista kronorna. Eftersom jag inte fick va kvar efter sommaren, bara att leta nytt jobb igen. Ikväll har jag inga planer alls, men det lär ju inte bli så mycket iallfall för jag slutar ju jobbet vid 11. Får åka hem och mysa med katten typ och hoppas det händer nå kul i morgon istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0