Hur många lingon finns det i världen

Såg den här i veckan och den var inte alls som jag trodde. Den handlar om en kille som börjar arbeta med människor som har downssyndrom och andra cp-skador. Han har det lite struligt privat och är till en början lite skeptisk till jobbet. Men han tar dem till sig och de hittar en härlig vänskap hos varandra. Den förvånade mig lite för jag trodde den skulle vara lite mer komisk. Den är seriös på ett sätt jag inte riktigt kan förklara. Helt okej film, man skrattar till ibland. Det är gladahudik gänget som är med och spelar. Det som förvånade mig mest dock måste nog vara att den tydligen är verklighetsbaserad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0