Jobb

Idag, eller i eftermiddags/kväll jobbade jag min sista dag på Ica Hacksta. Mitt sommarvikariat var slut. Känns tråkigt att bli utan jobb igen. Dock tror jag inte min kropp är riktigt byggd för lagerjobb en allt för lång tid. Tycker det är så jäkla tråkigt att söka jobb. Borde väl vara ganska van vid det nu känner man eftersom jag vart arbetslös mer än vad jag har jobbat. Det är ju inte det att jag inte vill ha jobb, men har man inte nån jäkla super utbildning finns det inte så mycket jobb. Då kanske ni undrar "Varför pluggar du inte något istället då?" Nej för jag vet inte vad jag skulle vilja plugga isåfall och då känns det bara dumt att låna pengar "bara för att" dessutom har jag en lägenhet att betala för. Det skulle aldrig gå om jag bara pluggade och fick så dåligt med pengar som man faktiskt får som student.

Sen känner jag att man inte får en chans att komma in i saker idag när man börjar på ett nytt jobb. Man ska kunna allt på nån vecka även om det är saker man aldrig gjort förut. Men ni får väl hålla tummarna lite för mig nu att jag hittar något riktigt bra! Kanske på ABB eller få stå i butik som jag tycker om. Ja nu har jag fått ur mig lite tankar iallafall. Någon som har något jobbtips är det bara att skrika till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0