Lilmitless

Såg den här igår kväll, orkade inte skriva om den direkt då för jag skulle sova. Den handlar om en kille som är eller vill bli en författare. Han har skrivkramp och vet inte hur han ska gå vidare. Bryr sig varken om hur han ser ut eller hur han bor. En dag stöter han på sin föredetta svåger. Han är langare och får honom att testa en ny drog. Den är inte som andra droger utan gör att du kan använda hela kapaciteten av hjärnan och får dig att känna dig oövervinnerlig. Vill inte förstöra filmen så jag tror inte jag berättar mer. Blev tipsad om att se den och måste säga att jag tycker den är bra. Spännande och lite häftig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0