Loco bitches!

Åh jag träffade Liisa igår och drack lite vin, vi hade sjukt kul bara hon och jag. Sen var min lilla mamma snäll och skjutsa ner oss till stationen. Där mötte vi upp Liisas karl och han kompis Nicke. Tog oss till  sjökrogen för jag tänkte att det kunde va kul med nå nytt och har inte vart där iår än. Men när vi kom dit var det nog inte mer än 10 pers där haha. Så vi brydde oss inte ens om att gå in utan valde att ringa en taxi så vi kunde åka in till stan istället. Hamnade på bmb, skräll haha. Var lagom mycket folk igår endå, det var skönt. Dansade resten av kvällen och hade riktigt roligt hehe.

Haha här kommer lite bilder på mig och Liisa från vår "förfest"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0