Måndag

Igår vaknade jag, sms min chef och moster på Städosan hehe. Så man förhoppningsvis kan få jobba lite. Tog mig sedan ner på stan för att skriva in mig på arbetsförmedligen. Och ärligt, hur kan allt ta sån jävla tid? Jag satt där i 3 fucking timmar. När jag kom var det nummer 60 och jag fick 126. När jag väl fick komma in och prata med nån tog det inte mer än max 4 min. Då undrar jag vafan tar sån tid? Jag förstår ju verkligen att ungdommar tröttnar på att sitta där. Det är inte värt det. Skulle ju bara skriva in mig igen, varför kan man inte få göra det själv över datorn eller nått? Förstår inte varför det är just dem som måste skriva in en.

Sista timmen hade jag sällskap iallafall, då kom Allo som också skulle skriva in sig. Men hon han såklart aldrig fram då för hon skulle till tandläkaren. Så medan hon gick dit fick jag gå och möta upp hennes kille Kylian vid migrationsverket. Han hittar ju inte stackarn hehe. Vi va runt på stan en sväng sen å efter det åkte jag hem bara. Somade på soffan ett par timmar. Vaknade, mådde dåligt. Hade ont i huvet och halsen så jag var uppe nån timme innnan jag gick och la mig vid 22 igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0