New stuff

Var iväg och shoppade lite med mamma idag. Blev både en ny dammsugare och en ny hårfön. Kände att jag behövde en ny dammsugare för den jag hade innan funkade verkligen inte. Halva dammråttan var kvar liksom hehe. Sen var det en som man måste tömma för hand. Den hade eller har inga påsar utan en behållare man tömmer. Men jag vill häldre ha påsar. Eftersom jag dessutom verkligen hatar att dammsuga måste jag ha en som fungerar. Har hunnit småtesta den lite nu och den är tyst och bra, funkar fint. Blev riktigt nöjd med den.

Hårfönen hade jag inte val med, var tvungen att köpa en hehe. För igår när jag stod och fixa mig så skulle jag föna håret, då funka den bra. Stängde av den en gång för jag kom väl på att jag skulle göra något eller hämta något. så när jag skulle starta den och fortsätta var den död hehhe. Testade att byta utag också men nej den var fortfarande död. Den jag valde nu hade något roligt extra munstycke som tydligen ska göra lockar medan man fönar, och det kan ju vara bra och skönt att slippa locka efter varje gång som jag gör nu. Får testa och hoppas att det funkar hehe. Gör det inte det är det ju inte hela världen. Kände bara att det kunde vara kul att testa. Behöver den ju mest bara  för att torka håret med. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0