Rädd

Usch hittade precis en knöl i Disels mun. Hoppas på att det inte är något allvarligt! Det måste kollas upp fort också, vill inte att om det är cancer att det sprider sig till resten av huvudet. Jag vet, man ska inte tro det värsta, men det kan ju vara en cysta. Hoppas på att det bara är en inflammerad tand eller nått. Åh nu kommer jag inte kunna bli lugn fören jag får veta vad det är för något! Håller alla tummar jag har för att det bara är något enkelt.


 

Bilden är från sist han var hos vetrinären och hade opererats för sitt Cherryeye. Därför han har sånt fint bandage hehe. Han hade det för att han inte skulle kunna klia upp stygnen i ögat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0