21

I lördags fyllde jag 21 år! Haha jag börjar känna mig gammal. Hade en jätte bra dag. Började med att jag vaknade och låg kvar i sängen gjorde lite frukost till mig själv att äta medan jag låg där. Sen var ja tvungen att ta mig upp och börja städa lite som jag inte hade orkat tidigare i veckan haha.

När jag va klar med det tog jag mig till mamma för att baka klart mina cupcakes och tårtorna. Dem blev riktigt bra tycker jag. Hahah det krångliga var bara att försöka få med sig alla tårtor å cupcakes i bilen sen utan att dem skulle bli förstörda. Men det gick det å hehe.

På eftermiddag kom en del av familjen och fikade och firade mig. På kvällen kom mina vänner. Vi förade lite och sedan blev det en liten utgång, men det var inte alla som följde med. Blev dåligt med bilder den här kvällen också faktiskt hehe. Men ni kan få några på mina cupcakes och tårtor.








Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va fina dom blev! :')

2011-12-06 @ 22:16:30
URL: http://alexaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0