Akupunktur

Hej! Idag började jag min dag med att ta bussen ut till Erikslund och jobbade min första dag på Carlings. Det gick bra och var roligt men lite ringrostig är man ju. Kunde dock bara jobba ca 5 timmar. För efter det var jag tvungen att ta mig iväg in till stan igen för att jag hade tid hos sjukgymnasten igen för min huvudvärk. Efter att ha gjort mina övningar har jag fortfarande ont i huvet så idag fick jag akupunktur.

Trodde aldrig i mitt liv att det skulle göra så ont! Fick en nål i tinningen på varje sida. En mellan ögonbrynen, en mitt i huvet och en i mellan vardera tumme och pekfinger. När hon fått in dem som satt i tinningen trodde jag mitt huvud skulle explodera. Det är lite läskig känsla när dem snurrar på dem och det stramar en del men det glömde jag snabbt bort med tanke på att jag ville skrika av smärta.

Hon måste ha träffat rätt med tanke på hur jäkla ont det gjorde. Gjorde ont ända ner i tänderna så jag fick gapa för att inte tänderna skulle nudda varandra för då trodde jag nästan att jag skulle svimma. Haha vill inte skrämma upp er ifall ni också får gå någon gång. Men det blev säkert så för mig pga att jag faktiskt har så ont i huvudet. Har fått två till tider nästa vecka och hoppas det inte alls gör lika ont då. Annars ska ju akupunktur vara väldigt bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0