Carlings

Jobbade min första rikitga dag idag på Carlings. Det gick riktigt bra endå tyckte jag. Visst det är lite svårt att försöka sälja och jag känner mig lite ringrostig. Mest för att man inte riktigt vet vad som finns i sortimentet än. Kassan är ju inte direkt svår att lära sig. Har ju stått förut men det är ju en del som är lite nytt. Var dessutom ett år sedan jag stod i kassa nu så klart att man måste lära om sig lite. Gjorde nog dock inte allt för många fel hehe, blev nog bara en gång ja inte riktigt fatta vad jag hade gjort men det var lätt fixat hehe.

Trivs verkligen att vara där runt alla kläder. Det andra det kommer snart, när man blir lite mer varm i kläderna. Därimot är det lite farligt för mig att jobba där hehe med tanke på att jag nästan vill ha med mig halva butiken med mig hem. Har redan hunnit lägga undan saker som den här västen som jag har blivit helt kär i, kan bara inte låta bli. Jag bara måste ha den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0