Inlämnad

Jag lämnade faktiskt in min "riktiga" dator igår. Just nu sitter jag på en gammal skräp dator som inte riktigt klarar av dem saker jag vill. Det är knappt så den klarar av Youtube liksom hehe. Lämnade iallafall in den på Arsadator för dem har gratis felsökning så får vi se sen vad dem hittar. Beroende på det så får man också ett pris på hur mycket det kommer kosta att lösa beroende på hur jobbigt det är att fixa. Han jag pratade med där sa att det lät som jag hade ett virus. Hoppas det är lättfixat och att jag kan få ha kvar alla sakerna som ligger på den. Dock glömde jag att fråga hur lång tid det kan ta innan dem kan få den fixad, men det är väl bara att vänta. Sådant brukar väl ta ett par veckor endå?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0