Jobbar

Hej alla! Gud nu var det länge sedan jag skrev något. Men jag har verkligen inte hunnit. Har jobbat nästan oavbrutet och jag ha knappt hunnit ta samtal haha. Sedan har jag firat lite jul också. Fick många fina "bra att ha" saker som man kanske inte tänker på att köpa själv. Det är till och med kaos här hemma med disk å tvätt å allt möjligt för jag hinner inte få undan något. Dock lugnar det väl ner sig här nu snart efter mellandagsrean osv.
Är lite förkyld och så med så just nu känns det som jag skulle kunna sova i ett dygn. Tänkte att jag skulle ta och kandke kolla på nån film eller börja se en ny serie ikväll innan jag somnar. Men jag är rädd att ja kommer hinna somna innan jag hunnit få på någon film. Skulle vart ledig imorrn men fick gå in och jobba lite extra. Jag klagar inte, behöver alla kronor jag kan få. Så ni får väl kika in på jobbet och säga hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0