Julbord

Igår var jag på julbord med mitt nya jobb Carlings hehe. Det var väldigt trevligt, men tycker det är lite svårt att komma in i gäng sådär där man inte känner någon och alla andra känner varandra väldigt bra. Vi var på Pluto och käkade. Maten var helt okej, smakade julmat hehe. Dem hade dukat upp med långbord på hela dansgolvet. Vi käkade och hade trevlig men sedan började dem duka av för att öppna nattklubben. Vi flyttade upp till några soffor och tog några öl. När vi kände att det blev aldeles för mycket 18åringar som dansade runt därinne förflyttade vi oss till Å. Tog en öl där och hade trevligt, sen kände jag att det var dags för mig att kila hem.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0