Julklappar

Igår var jag hos min sjukgymnast och fick en massa nålar i huvet igen. Fick en stor böld i ena tinningen efter en nål, buuh! Det kan tydligen hända och den gick ner igen ganska snabbt. Vet dock inte hur mycket nålarna hjälper egentligen. Lite bättre börjar det nog bli endå kanske. Ska dit imorgon igen på en till behandling. Så får vi se hur det går den gången.

Var hem sen en stund och somnade någon timme. Sedan kom min mamma och hämtade upp mig. Vi åkte till Erikslund och julshoppade lite. Tänkte att jag skulle bli klar med så många julklappar som möjligt. Vi mötte även upp min kusin och moster för en liten fika och sen kollade vi lite till. Jag blev faktiskt klar och hittade alla mina juklappar jag skulle ha på en gång. Blev alltså klar på en dag! Hur skönt som helst, men det var väl för att jag planerat lite innan vad jag skulle ge alla då blir det ju så mycket lättare.

Blev även en liten julklapp åt mig själv också hehe, det är tillåtet. Det var ett värmeskydd till håret. Uniqone heter det och jag köpte det hos frisören. Behövs verkligen med tanke på hur slitet mitt hår är. Måste gå och klippa mig också men får se hur det ser ut med tid och pengar nu om någon vecka. Nu ska jag bara orka slå in alla presenter någon dag om jag får lite ledigt hehe.









Kommentarer
Postat av: Steinarfredrikke

Your website is extremely interesting

2012-07-19 @ 12:06:20
URL: http://steinarfredrikke.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0