Klappar

Sitter här hemma på min lediga dag. Som har gått åt att tvätta haha. Så jäkla ovärt men det måste ju göras. Annars har jag bara varit iväg och handa lite idag. Tog en lång och skön sovmorgon idag. Kan behövas med dem långa dagarna som kommer framöver. Resten av kvällen blir nog bara att fortsätta ta det lite lugnt.

Avbokade min akupunktur i morgon också. Haft väldigt ont i huvuvet dem senaste dagarna. Känner att jag kanske har en liten förkylning på gång vilket säkert är orsaken. Så när jag väl var iväg och handlade sprang jag in på apoteket och bunkra upp lite.

Jag har gjort en till sak idag och det var att jag slog in alla julklapparna jag köpt. Kommer nämligen inte hinna det heller sen dem närmsta dagarna hehe. Jag tycker det är så himla roligt! Hade jag haft pengar skulle jag köpt massor med små saker till alla bara för att jag tycker det är så kul att få sitta och slå in dem. Det skapar julstämning för mig om nått! Såhär fina blev dem : 


 







Kommentarer
Postat av: Fraj

Jag har inte gjort annat än stå med huvudet i tvätten de senaste dagarna , jag lider med dig!

2011-12-22 @ 00:12:41
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0