Mingelkväll

Igår var jag hos tandläkaren på morgonen. Bara på en såndär rutinkontroll. Allt såg bra ut sa hon hehe men hade som vanligt ganska mycket tandsten. Får det pga min tandställningstråd som jag har på baksidan av mina tänder. Asså fan vad det kostar pengar att gå till tandläkaren! Helt galet. Måste ju betala för sjukgymnasten jag går en massa hos just nu. Har inte direkt råd med sånt just nu känns det som när det är jul å allt. Inte direkt så att jag kommer få nån lön heller.

Var iallfall på en trevlig mingelkväll igår på Nikita hair. Var där med E, E, S och P. Det bjöds på glögg, julmust, snittar, dipp och annat gott. Fick en massa bra tips om hur man tar hand om olika typer av hår, och en trevlig liten goodiebag. När vi kände oss nöjda där följde jag med hem till E och vi kollade på Raw för att se om vi skulle synas i tv. Ni kanske minns att vi var och kollade på Raw för ett tag sen? Men det gjorde vi inte för det var ingen av komikerna som var å såg var med i kvällens avsnitt. Men nästa måndag kanske!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0