Nåldyna

Idag har jag vart iväg på lite akupunktur igen. Kände mig verkligen som en nåldyna hehe för jag fick två nålar i ögonbrynen idag också. Det gjorde inte alls lika ont den här gången, som tur var. Visst kändes det men nu ville jag iallafall inte att nån bara skulle skjuta mig så jag skulle slippa lida hehe. Hade varit lite roligt om man hade kunnat få en bild på det, men blir lite svårt eftersom jag måste ligga still när jag har nålarna i.

Nu ska jag iallafall käka lite och slappa nån timme till, för sen ska jag iväg och jobba lite på Städosan faktiskt. Kan vara bra, med tanke på att ja typ blir helt pank av att springa till tandläkare och sjukgymnast. Nästa vecka startar det äntligen igång på Carlings lite mer ordentligt. Ska bli riktigt kul och spännande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0