Skit dag

Idag var jag hos sjukgymnasten och skulle få lite nålar igen i vanlig ordning. Hade dock inte hunnit sova mycket och hade väldigt ont redan när jag kom dit. Fick lite nålar man det triggade bara igång huvudvärken och jag fick jätte ont. Låg och skakade för ja börja frysa så mycket. Så vi fick avbryta och jag fick åka hem och sova istället.

När jag står och väntar på bussen ringer telefonen. Känner inte igen nummret men svarar endå. Då är det killen från Arsadator. Han berättar att det var inget virus dem hittade. Utan det är hela min hårddisk som håller på att ge upp! Vilket gör att priset på att laga den kommer gå upp betydligt. Men jag sa det: Hey vad ska jag göra ? Det är ju den enda dator jag har så jag måste ju laga den. En stund senare ringde han igen å sa att det skulle ta 9000 timmar att få över allt som låg på hårddisken så jag sa att det räcker att han bara tar bilder och dokument. Det är ju endå det man känner är viktigast!?

Nu sitter jag och käkar lite, precis vaknat igen. Har fortfarande väldigt ont i huvet, skit också! Tar en tablett och hoppas det släpper lite. Känner att nu kan ju dagen bara bli bättre i alla fall. Vill ju vara pigg när jag ska jobba på eftermiddan. Ni kan ju kanske komma och kika in hos mig på jobbet på Erikslund? Annars hoppas jag ni får en bättre dag än mig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0