Gaaah!

Asså gårdagen på jobbet var hemsk. Tror allting var emot mig. Fick packa om en bur hela tiden men det bara fortsatte rasa ut. En grej gick sönder, fick hämta en ny. Och jag var så sjukt trött i armarna för jag hade bara fått köra tunga grejer. T.ex. hundmat och kattsand. Var helt slut! Mitt ackord lär vart sämst igår, men jag vet inte vad ja ska göra? Allt var kaos!

Får hoppas att det går bättre idag iallafall. Men är fortfarande helt slut i armanra hehe och mina stackars fringrar har svällt upp. Tur att det är fredag så man får vila upp kroppen lite, men det är ju power meet nu i helgen också. Det kan man ju inte missa!



Kommentarer
Postat av: Nicklasiben

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2012-07-10 @ 08:27:02
URL: http://nicklasiben.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0