Grillfest

Igår var vi hemma hos min moster och hennes sambo där stor del av familjen samlades. Vi badade lite med söta Tuva och grillade. Drack vin och hade mysigt. Det var så mycket god mat att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och det bjöds på paj och allt möjligt. Jag var så jäkla trött bara tyvärr. Hade knappt fått nån sömn alls. Men det var jätte roligt att samla alla sådär. Jag mamma och brorsan var kvar enda till kl 3 inatt hehe. Sen fick jag med mig bror hem som fick sova på soffan. Jag satsade på mittbena och långklänning, fortfarande inte fått nå svar på om ni tycker jag ska ha nån mittbena hehe.





Kommentarer
Postat av: erika

Jag tycker det är fint med mittbena (jag är ju mittbenan själv ;p). Jag tycker du passar i båda :)

2011-07-29 @ 08:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0