Hoppsan!

Oj nu var det länge sen jag skrev igen, men det har varit fullt upp! I förrgår var jag ner på stan och kikade på när Seventribe spela. Ni vet bandet jag va och fotade med? Fullt ös var det på lilla Zigmascenen iallafall hehe. Men det var riktigt nice, bra jobbat gubbar! Av nån konstig anledning blev jag roddare också haha, hänge lite med min kusin så jag fick bära grejer åt ett annat band och sitta vakt över Seventribes grejer. Blev ansvarig över skyltar och jag vet inte vad haha, men det var skoj. Jobbigt att jag var tvungen att åka hem direkt efter nästan. Skulle upp och börja jobba vid 6, men man blir glad sen när lönen kommer haha!

 




Sen igår var jag ner och såg The Arks sista spelning i Västerås på Cityfestivalens stora scen. Dem var väldigt bra endå även om det inte är min musik riktigt. Var lite sorgligt också när det var deras sista spelning och så. Dem har ju alltid funnits där när man slagit på radion hehe. Kunde fler låtar än jag trodde haha. Ola var så fin i sina stora svarta vingar. Har tyvärr ingen bild på det men det kanske kommer upp nånstans som jag kanske kan låna? Jag bjuder på en kanske inte riktigt så bra bild på oss istället haha, bara lilla Erika som fattas. 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0