Måndag

Hej hopp! Nu har jag kommit hem från jobbet, varit en helt okej dag. Förutom att jag fått köra en massa special ordrar idag som kan vara så jäkla bökigt att packa. Fick t.ex. en kartong som var lika stor som mig som skulle in i en bur hehe. Man får va så jäkla envis, men till slut så går det.

Just nu är jag så jäkla hungrig så jag vet inte vad, men jag orkar inte laga nån mat nu. Kom på därimot att jag köpte jordgubbar tidigare idag så det blir nog lite sånna med mjölk, mums! ska fortsätta kolla lite på Oz också som jag har börjat kolla på. Kan ju skriva ett inlägg vad serien handlar om och så sen ifall nån är intresserad? Ni får sova så gott iallafall, det ska jag göra. Kan ju va bland det mysigaste som finns att få krypa ner i en ny och ren bäddad säng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0