Norge

Nån kanske undrar varör jag inte skrivit något om det, undrar hur jag ser på det. Det är såklart fruktansvärt och tankarna går till våra medmänniskor i Norge. Det är väl just därför jag inte skrivit, jag vet inte vad det finns att säga. Vi kan bara stötta varandra och ge all den kärlek vi har. Jag tänker bara på hur det kunde ha gått för oss här hemma med killen i Stockholm som tack och lov "misslyckades". Jag vet att det inte alls var en lika stor bomb osv men glöm inte att vi också haft attentat. Man undrar ju hur det kan finnas så sjuka människor. Och ja, dem är sjuka. Annars kan man inte döda en annan människa i min värld om det inte är i självförsvar då. Gud vad jag känner att jag bara babblar nu. På jobbet hade vi tyst minut idag och alla truckar stod stilla klockan 12. Vi tänker på alla i Norge som får lida för en mans idioti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0