Måndag

Usch vad dan inte började bra. Försov mig en massa och när jag skulle klä på mig och försöka åka dit så fort som möjligt hade katten kissat på nästan alla mina jobb kläder. Men chefen blev inge arg iaf hehe, skönt det. Jäkla telefon som inte ringde!

Efter jobbet var jag runt på stan en snabbis och införskaffade mig ny brunkräm eftersom min tog slut i fredags, gah panik! Köpte lite mat till imorrn och så också. Var även och kikade på en ny parfym för både min fina och den jag har till vardags är nästan slut, buhu. Har blivit helt kär i Escadas taj sunset, massa mysig. Man luktar som en hel fruktkorg. Fastnade för den första gången när Erika fick den i present för ett tag sen. Blir kanske en sån sen då när man får första lönen hehe.

Nu sitter jag här med min kvällsmat som består av te, ostmackor och en melon hehe. Sen blir det nog allt en liten dusch och sista avsnittet av Game of thrones. Efter det är det dags att sova så jag inte kommer försent till jobbet imorrn igen haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0