Midsommar

Firade min midsommar tillsammans med min kära mor samt mormor och morfar på dagen. Vi åt gott och lekte lite, blev kubb, kasta pil och bool (stavning?). Provade att äta lite sill för första gången och det gick ju ner endå hehe. Jag och mamma vann på kubb och mormor i pilkastning. Sen på kvällen så blev det lite ändrade planer och jag åkte till Hökåsen igen för att träffa Allo som kommit hem igen efter ett halvår i Spanien. Roligt att få träffas igen! Fick ju även träffa nya pojkvännen som var väldigt trevlig och helt sjukt duktig på svenska för någon som bara bott i Sverige i tre dar hehe.

Här kommer det en liten bild bomb från min midsommar....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0