My god

Haha jösses, det har hänt så mycket saker dem senaste dagarna så har inte hunnit seta vid datorn nästan.  Jobbade lite på onsdan sen blev en liten utgång, väldigt trevligt. På torsdan slappa jag mest och tog det lugnt, gick en promenad med Elle, Erika och Goliat. På kvällen kom Liisa och kollade lite film med mig och mös.

Igår blev det lite shopping på stan med Liisa, sen köpte vi med oss lite sallad och jordgubbar och la oss på Löga och solade lite. Väldigt härligt. Blev inget dopp dock men bada fötterna iallafall hehe. På kvällen blev det lite party och vi hamnade på Pluto hehe, brukar ju aldrig ha kul där men igår hade jag otroligt roligt!

Idag har det mest vart slappt, legat ute i solen och stekt. Hoppas på att få lite färg. Vädret är ju helt awsome! Efter det har jag bara tagit det lite lugnt och åkte med Sam till MAX, gott med mat! Nu ska jag ta det lugnt ett tag så får vi se sen vad kvällen har att erbjuda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0