Valpar!

Idag har det gått rätt bra på jobbet endå. Inget som krånglat eller strulat hehe. Direkt efter jobbet åkte jag ner på stan och gick till polisen för att fixa mig ett nytt sånt här id kort eftersom mitt går ut nu nästa månad. Fick vänta en timme ungefär och sen gick det fort och bra. 400 kr fattigare bara, buhu. Hittade även ett fint linne på H&M med Nirvana på. Det tyckte jag att jag var värd hehe.

Efter det mötte jag upp Malin, Erika och Pontus vid kajen, jag och Malin satte oss och käkade lite mat på Kajens Café medan de andra åkte jetski. Busigt! Dem tyckte tydligen att det var väldigt roligt så det kanske är något man får prova någon dag.

Sen var Malin tvungen att gå och vi jag och Erika blev upphämtade av Elle i pärlan. Vi åkte vidare hem till Ronja för att titta på valparna. Hennes mamma föder nämligen upp söta små voffsingar. Fyra små busar var det, hur söta som helst! ville bara sno med mig en hem i väskan! Hundtokig som man är hihi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0