Bläk

Jobbat lite idag, gick bra men hade ett ställe jag inte är jätte förtjust i men så är det ibland. Kom hem och kasta i mig en halv matlåda. Råka somna på soffan och sov ett par timmar tror jag hehe. Helt sjukt vad trött jag är hela tiden. Sen jag vaknade har jag bara slappat. Blev hungrig men orkade inte riktigt göra mat heller så jag kokade ett par majskolvar och brocoli. Det här är inte bra hehe bara ätit kaninmat i flera dar nu. Kan va bra att få i sig lite mer protein än ett halvt paket bacon om dan kanske? För jag siktar inte på att börja banta direkt (vet att folk tycker man ska ta bort kolhydraterna men som sagt har inga planer på att banta ens). Visst skulle jag väl vilja ha bort den där lilla kulan på magen alla tjejer har men tror det är bättre att träna bort den. Har dock inte den själv diciplinen hehe och mat är ju så gott! Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, kolla lite BB kanske. Imorrn tänkte jag ta en sväng på stan, verkade inte som nån ville hänga på så jag får väl gå själv då. Sen får vi se vad kvällen bjuder på, lite afterwork kanske?



Kommentarer
Postat av: erika

Afterwork it is!! :)

2011-05-26 @ 22:05:57
Postat av: Sara

Woho! :D

2011-05-27 @ 11:30:42
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0