BMB x 2

Hehe igår var jag och strosa på stan lite för mig själv. Hitta faktiskt en klänning, trevligt. Sen mötte ja upp Erika och hon var och köpte ett par skor. Efter det dumpa jag lite av mina saker hemma hos henne och vi begav oss av till Blue moon bar för lite Afterwork. Första gången ja gått på det. Var väl inget att hurra jätte mycket för, de hade ju inte ens tomater hehe. Men annars var det mysigt. Hade ju trevligt sällskap iallafall, för sen kom Sara, Elle och Ronja också.

Efter att vi vart där så fick ja skjuts av Liisas mamma och henne till framnäs och där gick vi hem till Danne från jobbet, och även Peter va där. Blev lite balkong häng med vattenpipa, mysigt. Sen blev det att åka in mot stan och hem till mig för va tvungen att byta om, hade ingen lust att gå i långklännig på krogen hehe. Så bar det av in mot BMB igen haha. Kändes konstigt att vara där två gånger på en dag. Det dansades å prata med folk. Rolig kväll!



Kommentarer
Postat av: Arntdaniella

Very interesting site, beautiful design, thank.

2012-01-04 @ 18:57:16
URL: http://arntdaniella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0