Brilliant smile

Jag tänkte beställa hem sån tandkräm och få lite vitare tänder, men det verkar inte vilja funka för mig. Skulle betela med kort och då ville dem att man skulle skriva sitt e-leg lösenord eller nått. Men det stod bara att det var felaktigt och då gick jag in och bytte men det funka inte heller. Till slut stod det att det var blockerat så ah jag vet inte. Tog den på faktura istället nu hehe, det som är dåligt med det är ju att det blir 35kr dyrare. Ja ja, vad gör det om hundra år?



Kommentarer
Postat av: Jonas

Testa bakpulver, de innehåller sjukt mkt bikarbonat som är blekande, ha i lite bakpulver i ett glas vatten sen doppa tandborsten där i. De bleker grymt bra men akta tandköttet kan svida lite om du är känslig :P

2011-05-15 @ 18:54:00
Postat av: Sara

Hehe ja jag har hört att det ska vara bra. Även att borsta tänderna med salt. Men jag fick bara för mig att jag ville testa och se hur mycket skillnad det faktiskt blir :)

2011-05-15 @ 19:49:10
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0